Jaka promocja w internecie jest najlepsza?

14 Oct

Jeżeli macie już swoją internetową stronę – prywatną lub firmową albo może nawet prowadzicie sklep internetowy, czy może jedynie założyliście właśnie blog i chcecie stać się popularnymi blogerami, to zastanawiacie się nad tym, w jaki sposób się najlepiej, najszybciej i najbardziej efektywnie wypromować w sieci – jak sprawić, ze będzie bardzo, bardzo dużo osób odwiedzało waszą stronę, tłumy będą się waliły do waszego sklepu, że aż się zastanawiać będziesz, skąd weźmiesz tyle towaru dla klientów w szale zakupów, czy nie będziesz nadążał, by odpisywać na komentarze na blogu. Niektórym się udało, więc wybicie się w sieci jest jak najbardziej możliwe.

zakupy-w-internecieNo właśnie – tylko jak to osiągnąć…? Reklamy Google to najszybszy sposób na uzyskanie lepszych  wyników i zarobek. Z tego typu reklamy można ustawić sobie budżet dzienny lub miesięczny, a płatność to tylko jedno kliknięcie. Koszt jednego kliknięcia i wejścia w ten sposób na twoją stronę jest zróżnicowany i zależy od działań konkurentów. Co oznacza, że ​​jeśli sugerujemy zapłacić 5 centów za kliknięcie i 11 innych konkurentów oferuje to samo, to nie podając wyższej stawki, tak naprawę nie będziemy mieć z tego zbyt wiele. Ten rodzaj reklamy opiera się na ciągłej inwestycji i dobrej wycenie za jedno kliknięcie. Na przykład, jeśli wydajesz 100 euro na reklamy Google zaliczane jako wizyty na twojej stronie (nie są tu istotne same kliknięcia, tylko załadowanie się strony) a następnie zmniejszy budżet, , to nie ma sensu. Jeśli wynik jest większy niż inwestycja, można zdecydować się na zwiększenie budżetu na przyszły miesiąc w celu maksymalizacji zysków. Pamiętaj jednak aby być ostrożnym, aby nie przesadzić i nie wyjść z tego interesu z pustymi kieszeniami. Do tego dochodzi niezbędna optymalizacja SEO i ciągła praca w tym kierunku. Mówimy o długofalowych działaniach, nie ma bowiem czegoś takiego jak szybkie pozycjonowanie – owszem może nawet stosując różne triki uda nam się na chwilę wskoczyć na pierwszą pozycję na liście wyszukiwania, ale co z tego, skoro zaraz znajdziemy się na ostatniej stronie, bo wujek Google się na nas zezłości.

Oczywiście, po zajęciu pozycji jest konieczne aby ją utrzymać. Optymalizacja SEO w przeciwieństwie reklam google nie przyniesie szybkich rezultatów, ale za to przynosi efekty długoterminowe i długoterminowo patrząc jest znacznie bardziej opłacalna. Social media marketing jest jeszcze inną formą marketingu internetowego, który korzysta z sieci społecznościowych do reklamowania swoich produktów lub usług. Ten marketing pozwala na bezpośredni kontakt z klientami i umożliwia na przykład sondy badawcze i szybką reakcję na potrzeby konsumentów. Na pewno ta część marketingu jest dziś bardzo ważna i daje ogromne możliwości.